Les (alt) dette først:

Nyttig og viktig å vite før du ringer til oss og/eller sender inn ditt produkt.

- Alle Apple iPhone og iPad har en funksjon som heter "Finn min iPhone" og "Finn min iPad". Denne MÅ deaktiveres før innlevering til service.

- Ved innlevering med krav om garanti på iPhone som har problemer med batteriet, må du være sikker på at det kun er problemer med batteriet, og ikke andre ting i tillegg. Som f.eks knapper. Telefonen må være slettet, og åpen for bruk uten SIM-kort.

- Vi har ikke telefoner til utlån mens din er inne til service.

 

Generelt:

- En apple iPhone eller iPad service vil normalt ta fra 2 til 10 virkedager, avhengig av om produktet skal inn til Apple sitt fabrikkverksted i Nederland eller om reparasjon utføres hos oss. Eventuell tid i forsendelse mellom oss og deg som kunde kommer i tillegg.

- Priser på betalbar service gjelder ved levering over disk ved vårt verksted i Bergen.

- Dersom du sender produktet inn til oss, tilkommer fraktkostnader til verksted og frakt i oppkrav fra verksted. 

- Prisene gjelder fra 01.01.2017 og kan endres uten foregående varsel.

  Se vår prisliste på frakt her.

 

Alle priser er inklusive mva.

 

 





Service-web




Registrer service

Ta meg til Service-web


Camera & Videoteknikk AS - Liaveien 1 - 5132 Nyborg - 55 39 38 80 - service@camera.no

Remote support     Admin