Levere på verksted

Hvis du reiser til vårt verksted for å levere inn din reparasjon direkte, kan du velge om du vil forhåndsregistrere reparasjonen på vår Service-web, eller la oss ordne det når du kommer.

Uansett om du velger å forhåndsregistrere eller ikke, vil du etter innlevering få tilgang til sjekk av status og direkte kommunikasjon med tekniker på Service-web.

 

Før du registrerer/leverer din reparasjon, merk følgende:

Gi en mest mulig nøyaktig beskrivelse av hva som ikke fungerer som det skal. Vi er dog ikke ute etter en teknisk analyse, beskriv hva som ikke fungerer slik det gjorde før, og unngå vage beskrivelser så som "Virker ikke".

Husk kjøpsbevis dersom det dreier seg om garantiservice. Uten kjøpsbevis kan garantiservice bli avvist av leverandør.

Service-web

Jeg har lest nok :)

Ta meg til Service-web


Camera & Videoteknikk AS - Liaveien 1 - 5132 Nyborg - 55 39 38 80 - service@camera.no

Remote support     Admin