whitegoodsrepair

Samsung - service, reparasjon og support


Hvitevare



Lyd og bilde
Trykk her



Mobil
Trykk her


Vi foretar betalbar- og garanti-reparasjon (herunder mangel og reklamasjon) på alle Samsung hvitevare produkter. Registrer din reparasjon på vår Service-web nå, enkelt og greit.

Dersom du skal sende apparatet ditt til oss, og det er mindre enn størrelsen av en TV, anbefaler vi at du bruker vår 2R adresseetikett. Den bestiller du enkelt samtidig som du registrerer din reparasjon på Service-web. For øvrige produkter, ta kontakt for informasjon og avtale om transport.

service web

Jeg vil registrere apparatet mitt for reparasjon

Ta meg til Service-WEB

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss:

55 39 38 80

e-post

Hva menes med...

Betalbar - du betaler for reparasjonen.
Garanti - er leverandøren/produsenten sin garanti for at de vil betale for reparasjonen etter bestemte forutsetninger som de har satt.
Mangel/reklamasjon - i henhold til forbrukerkjøpsloven skal salgssted eller leverandør/produsent betale under de forutsetningene som loven setter.
Brunevare - samlebetegnelse for radio- og fjernsynsapparater og liknende. Uttrykket har sin opprinnelse fra den gang slike produkter omtrent utelukkende var laget i tre.
Hvitevare - samlebetegnelse for kjøkkenapparater som kjøleskap, komfyrer, vaskemaskiner og liknende. Uttrykket har sin opprinnelse fra den gang slike produkter omtrent utelukkende var hvite.
Del denne siden:
Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på Google+

Camera & Videoteknikk AS

Liaveien 1
5132 Nyborg

Kart ext link

Kontakt

Telefon: 55 39 38 80
Email: service@camera.no

Remote support

Last ned Teamviewer
     

Personvern

© Camera & Videoteknikk AS. Webdesign ©2018 Web Norge
Personvern

Personvern og cookies
Denne erklæringen gjelder for C&V teknikk med tilhørende nettsider.

Hva er informasjonskapsler (“cookies”) og lokal lagring av data?
Når du besøker nettsidene våre lagres det ulike typer data lokalt på din enhet via nettleseren din. Dataene kan for eksempel inneholde brukerinnstillinger, informasjon om hvordan du har surfet på våre nettsider, hvilken nettleser du bruker, hvilke annonser du har blitt vist. Slike “lokalt lagrede data” kan brukes til å tilpasse innhold og funksjoner på tjenestene til deg, og dermed bidra til å gjøre ditt besøk bedre tilrettelagt og mer meningsfullt for deg. Informasjonskapsler inneholder ikke direkte identifiserbare data om deg (slik som navn, adresse, telefonnummer og liknende), men informasjon om nettleseren din og aktivitet som har funnet sted gjennom denne.

Hva bruker vi informasjonskapsler og lokalt lagret data til?
Vi bruker lokal lagring av data for å:

Levere og tilpasse tjenestene våre til enheten og nettleseren du bruker.
Gi deg relevant og tilpasset innhold.
Måle og analysere trafikken på nettsidene.

 

 

 

CVteknikk logo 
 

INFORMASJON OM VÅRE TILTAK I FORBINDELSE MED KORONA VIRUSET (COVID-19)

Du skal være trygg som kunde hos oss. Vi følger nøye myndighetenes informasjon og retningslinjer, og har igangsatt følgende tiltak basert på dette. Vi vurderer fortløpende ytterligere tiltak dersom det blir behov.

På generelt grunnlag vil vi informere om at halvparten av administrasjonen har fått hjemmekontor for å hindre forsamlinger på jobb ifm lunsj med mer.

Samtlige teknikere og ansatte generelt er utstyrt med antibac og våtservietter i hhv sine biler og kontorer, og grundig vask av hender med såpe foretas før og etter hvert kundebesøk.
Alle er strengt instruert om å holde avstand til kunder og avstå fra håndhilsning. Dette sender vi deg også en påminnelse om pr sms før besøk.

Vi stoler på at du/dere møter oss med tilsvarende tiltak og informerer oss ved evt smitte, slik at vi sammen tar solidarisk ansvar for å redusere smittefare ovenfor de mest sårbare i samfunnet.

Under ser du praktisk informasjon og alternative løsninger vi kan tilby i disse tider.

  1. Hjemmeservice. Det er best dersom du som kunde kan oppholde deg i annet rom ved oppmøte samt klargjøre apparatet i mest mulig grad for reparasjon slik at selve reparasjonen går raskest mulig. Vaskemaskiner skal stå på gulv. Ellers skal spesielle monteringer demonteres. Gulvsokler fjernes. Innebygde kjøleskap og oppvaskmaskiner demonteres av oss.
  2. Levering direkte til Verksted. Dersom du ønsker å levere maskin til vårt verksted, kan maskin avleveres utenfor vår garasjeport merket med vårt ordrenummer hvis ønskelig. Dette avtales evt på forhånd. Vi kan også hente inn maskin dersom du ønsker å plassere denne i garasje eller på annen lett tilgjengelig plass. Avstand til kunde og tilgjengelighet vil avgjøre prissetting. Avtales på forhånd.
  3. Er du selv i en utsatt gruppe eller ikke ønsker servicebesøk grunnet fare for å bli smittet har vi full forståelse for dette. Kontakt oss da så lukker vi ordren og har en åpen avtale når du ønsker besøk av oss.
  4. Smittet eller i karantene? Vi kan da selvsagt ikke dra på hjemmebesøk til deg i denne perioden. Kontakt oss så skal vi finne en løsning på hvordan vi kan hjelpe deg og få utført reparasjonen.